Succesvolle Google Display Campagnes richten zich proactief op nieuwe klanten door interessante, relevante advertenties te tonen op momenten dat de kans op conversie het grootst is.
In het Internet van vandaag waarbij veel banners gebruikt worden is er veel strategie nodig om te winnen met display-advertenties. Je moet weten wanneer, waar en hoe ze te gebruiken.
Google Display advertenties zijn het beste om uw naamsbekendheid te vergroten en om uw (nieuwe) producten of diensten vol in de aandacht te houden. Display-advertenties zijn een uitstekende manier zijn om een groot publiek te bereiken wanneer u bijvoorbeeld een nieuw product lanceert of probeert uw merk te vestigen.
Google Display advertenties kunnen een grote uitdaging zijn en vereisen een gedegen aanpak, maar als het goed wordt gedaan, levert dit geweldige resultaten op.
Google Display advertenties worden getoond als banners terwijl Google Search advertenties worden getoond in de zoekresultaten.
Werkwijze Google Display Campagnes
Welke stappen gaan wij voor je doen bij Google Display Campagnes

1. Campagnestrategie en -structuur
Display-advertentiecampagne kunnen niet succesvol zijn zonder een gedegen plan. Bij AdsWizards beginnen we met het ontwikkelen van een uitgebreide strategie voor uw campagne op basis van uw bedrijfsdoelstellingen. Na het bepalen van de beste websites en keywords die zullen helpen om uw doelgroep te bereiken, zetten we uw campagne op.
2. Doelgroep Analyse
Om een campagne met display-advertenties effectief te laten zijn, is een grondige analyse van uw doelgroep noodzakelijk.


3. Advertentie Optimalisatie
Zodra uw campagnestrategie en -structuur zijn geïmplementeerd, richten we ons op het optimaliseren van uw aanbieding en advertenties om leads te genereren. Wij ontwikkelen advertenties met een duidelijke call-to-action die de klikfrequentie maximaliseren en ervoor zorgen dat ze op één lijn liggen met uw bedrijf en boodschap. Indien mogelijk maken we meerdere versies van uw advertenties voor het uitvoeren van A/B testen om de advertentie te bepalen die de beste resultaten oplevert.
4. Webpagina Optimalisatie
Wij bekijken en analyseren de webpagina’s waarnaar uw display-advertenties verwijzen. Wij zorgen ervoor dat uw advertentie en aanbieding goed aansluit bij de webpagina. De advertenties zullen dezelfde stijl hebben als uw webpagina. Indien wij zaken zien op uw webpagina die conversies hinderen zullen we dit duidelijk aangeven. Wij werken samen met uw webpagina beheerder om de webpagina te optimaliseren om het beste resultaat te krijgen met display-advertenties.


5. Analyse en Rapportage
Zodra de display-advertentie campagne gestart is, houden we deze voortdurend in de gaten en optimaliseren we deze waar nodig. We implementeren ook URL-trackingcodes samen met uw web designer (Google Tag Manager) voor al uw display-advertenties. Dit stelt ons en u beter in staat om de prestaties van de campagne beter te volgen. Wij sturen 1 keer in de 2 weken op de maandag een uitgebreide rapportage, compleet met gedetailleerde analyses.
Testimonials



Onze Google Display Campagnes
Onze Google Display campagnes in cijfers uitgedrukt
Inschrijven Nieuwsbrief
Blijf op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van online marketing.
Neem Contact Op
(050) 204 2030
bereikbaar tussen 9:00 – 17:30
Addres Buizerd 27, 9781XN, Bedum
Email info@adswizards.nl