Google Display Campagnes

Succesvolle Google Display Campagnes richten zich proactief op nieuwe klanten door interessante, relevante advertenties te tonen op momenten dat de kans op conversie het grootst is.

In het Internet van vandaag waarbij veel banners gebruikt worden is er veel strategie nodig om te winnen met display-advertenties. Je moet weten wanneer, waar en hoe ze te gebruiken.

Google Display advertenties zijn het beste om uw naamsbekendheid te vergroten en om uw (nieuwe) producten of diensten vol in de aandacht te houden. Display-advertenties zijn een uitstekende manier zijn om een groot publiek te bereiken wanneer u bijvoorbeeld een nieuw product lanceert of probeert uw merk te vestigen.

Google Display advertenties kunnen een grote uitdaging zijn en vereisen een gedegen aanpak, maar als het goed wordt gedaan, levert dit geweldige resultaten op.

Google Display advertenties worden getoond als banners terwijl Google Search advertenties worden getoond in de zoekresultaten.

Google Display
Google AdWords Certified Logo

De Google Display Campagnes worden uitgevoerd door Google AdWords Certified Professionals.

Onze werkwijze met Google Display

Een mix van uitgebreide research en display advertenties van hoge kwaliteit afgestemd op je potentiele koper.

Analyse van uw doelgroep

Analyse van uw concurrenten

Bepalen locaties voor uw advertenties en keywords

Ontwikkelen van hoogwaardige display advertenties

Start van de campagne

Monitoring en Optimalisatie

Wat we doen met Google Display

Google Display Campagnestrategie en -structuur

Google Display Campagnestrategie en -structuur

Display-advertentiecampagne kunnen niet succesvol zijn zonder een gedegen plan. Bij AdsWizards beginnen we met het ontwikkelen van een uitgebreide strategie voor uw campagne op basis van uw bedrijfsdoelstellingen. Na het bepalen van de beste websites en keywords die zullen helpen om uw doelgroep te bereiken, zetten we uw campagne op.

 

Google Display Doelgroep Analyse

Google Display Doelgroep Analyse

Om een campagne met display-advertenties effectief te laten zijn, is een grondige analyse van uw doelgroep noodzakelijk. Wij analyseren uw doelgroep met hoogwaardige tools en verzamelen gegevens rondom demografie en hun gedrag op het Internet, in het bijzonder de websites die zij bezoeken. We analyseren de gegevens en bepalen de beste combinatie van zoekwoorden en website-plaatsingen om hen te bereiken. Vervolgens blijven we controleren en optimaliseren om ervoor te zorgen dat uw doelgroep bereikt wordt om de beste resultaten te genereren.

 

Google Display Advertentie Optimalisatie

Google Display Advertentie Optimalisatie

Zodra uw campagnestrategie en -structuur zijn geïmplementeerd, richten we ons op het optimaliseren van uw aanbieding en advertenties om leads te genereren. Wij ontwikkelen advertenties met een duidelijke call-to-action die de klikfrequentie maximaliseren en ervoor zorgen dat ze op één lijn liggen met uw bedrijf en boodschap. Indien mogelijk maken we meerdere versies van uw advertenties voor het uitvoeren van A/B testen om de advertentie te bepalen die de beste resultaten oplevert.

 

Google Display Webpagina Optimalisatie

Google Display Webpagina Optimalisatie

Wij bekijken en analyseren de webpagina’s waarnaar uw display-advertenties verwijzen. Wij zorgen ervoor dat uw advertentie en aanbieding goed aansluit bij de webpagina. De advertenties zullen dezelfde stijl hebben als uw webpagina. Indien wij zaken zien op uw webpagina die conversies hinderen zullen we dit duidelijk aangeven. Wij werken samen met uw webpagina beheerder om de webpagina te optimaliseren om het beste resultaat te krijgen met display-advertenties.

 

Google Display Analyse en Rapportage

Google Display Analyse en Rapportage

Zodra de display-advertentie campagne gestart is, houden we deze voortdurend in de gaten en optimaliseren we deze waar nodig. We implementeren ook URL-trackingcodes samen met uw web designer (Google Tag Manager) voor al uw display-advertenties. Dit stelt ons en u beter in staat om de prestaties van de campagne beter te volgen. Wij sturen 1 keer in de 2 weken op de maandag een uitgebreide rapportage, compleet met gedetailleerde analyses.

 

Veelgestelde vragen met betrekking tot Google Display

Wie is de eigenaar van het Google AdWords account?

Anders dan bij sommige andere marketing bureaus blijft u altijd eigenaar van het Google AdWords account. Wij vragen alleen toegang tot het account om campagnes voor u te beheren.

Wat als ik geen advies wil over optimalisatie van de website pagina’s, alleen beheer van Google AdWords?

We zullen u het advies gratis geven. Een webpagina die niet optimaal is voor Google Display Netwerk adverteren is hetzelfde als geld weggooien. Uw advertentie komt waarschijnlijk niet hoog te staan en de kans op conversies is laag.

Hoe houden we contact?

Bij elk pakket hoort een maandelijks overleg. Dit kan telefonisch zijn of een 1-1 gesprek (afhankelijk van uw locatie).

Werken jullie met contracten?

Wij werken met contracten voor minimaal 3 maanden, daarna werken we met maand contracten die u elke maand kunt opzeggen.

Hoe kan ik de voortgang volgen?

Altijd. U kunt altijd inloggen op uw Google AdWords account. Niets is verborgen.

Wanneer krijg ik de rapportage?

De rapportage wordt elke twee weken verzonden op een maandag.

Moet ik extra geld betalen voor campagnes en dergelijke?

Nee. Al onze kosten zijn een vast bedrag. Niets kost extra’s binnen het pakket wat u heeft gekozen.

Hoe snel kunnen we beginnen?

Meteen. Bel ons op 050 – 204 2030.

Google Display voorbeeld banners

Google Display AdsWizards Vertikale Banner
Google Display AdsWizards Square Banner
Google Display PerfectePrints Vertikale Banner
Google Display PerfectePrints Square Banner

Benieuwd naar de mogelijkheden van Google Display?

Wij gaan graag met u in gesprek over de mogelijkheden onder het genot van een kop koffie. Geef aan hoe wij u kunnen bereiken en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op zodat wij een gesprek kunnen inplannen.

Download de whitepaper

Vul hieronder je gegevens in en ontvang een email met de PDF.

U bent met succes geabboneerd!