Google AdWords Audit

Voordat we u als klant aannemen, willen we ervoor zorgen dat wij daadwerkelijk echte waarde kunnen toevoegen op een permanente basis. Daarom starten wij altijd met het bekijken en analyseren van uw Google AdWords account (s).

Indien van toepassing geven duidelijk aan waar uw Google AdWords account tekortschiet en helpen u een strategie te ontwikkelen om uw AdWords-campagnes naar een hoger niveau te tillen.

We zullen kijken naar zaken als biedt strategie, campagne- en zoekwoordstructuur, de kwaliteit van uw advertenties, de relevantie tussen de zoekwoorden en uw advertenties en diverse andere zaken.

Neem vandaag nog contact met ons op voor een gratis Google AdWords account controle om geweldige prestaties uit uw AdWords-account(s) te halen!

Naast de gratis Google AdWords audit bieden wij ook nog een Google AdWords optimalisatie aan en het uitvoeren van Google AdWords campagnes.

google adwords audit
google adwords certified

De Google AdWords audit wordt uitgevoerd door een Google AdWords Certified Professional.

Onze werkwijze bij een Google AdWords Audit

Onze Google AdWords-analyse is een vrijblijvende en zorgeloze manier om een idee te krijgen van hoe het is om met ons samen te werken. U kunt onze expertise en ervaring ervaren en een indruk krijgen wat wij kunnen brengen. De analyse is geheel gratis en u kunt de informatie die wij delen behouden.

Accountstructuur

Zijn uw advertentiegroepen en zoekwoorden gestructureerd op een manier die optimaliseert voor advertentie relevantie en Quality Score?

Targeting Methoden

Bent u bekend met de verschillende targeting opties en zijn deze geconfigureerd voor optimale resultaten?

Zichtbaarheid

In welk percentage van de tijd worden uw advertenties weergegeven voor uw meest winstgevende zoekwoorden?

Matchtypes en Biedstrategie

Gebruikt u de juiste manier verschillende match types voor uw zoekwoorden en bied u op de juiste manier voor deze zoekwoorden?

Account Instellingen

Er zijn veel accountinstellingen die zowel subtiele als belangrijke effecten hebben op de algehele prestaties.

Budgetbeoordeling

Stelt u genoeg advertentiebudget in om echt te concurreren in uw specifieke branche?

WAAROM EEN GOOGLE ADWORDS AUDIT?

Er zijn veel goede redenen om uw AdWords-account te laten controleren. Ondanks onze beste inspanningen maakt iedereen fouten. Zonder een goede audit kunnen deze fouten u veel geld kosten.

Bij onze controle van AdWords accounts ontdekken we regelmatig problemen en kansen voor groei. U zou verrast zijn over wat we vinden.

Hier zijn enkele van de problemen die we vaak tegenkomen:

Geldverslindende Zoekwoorden

Google AdWords Audit - Geldverslindende Zoekwoorden

Slechte zoekwoordkeuze = lage Quality Score = dure biedingen. Als gevolg hiervan is de gemiddelde Quality Score van de meeste accounts 3/10, wat betekent dat ze voor elke klik een kwaliteits boete van 30-40% betalen.

Door de zoekwoorden te identificeren en te verwijderen die het account schaden, kunnen we substantiële delen van het campagnebudget omleiden naar de zoekwoorden die daadwerkelijk winst maken.

Zelden Vertoonde Advertenties

Google AdWords Audit - Zelden Vertoonde Advertenties

De meeste campagnes hebben geweldige advertenties die niet worden weergegeven voor veel zoekwoorden vanwege een slechte budgettoewijzing.

Het verhogen van de ‘impression share’ voor de juiste zoekwoorden verhoogt doorgaans de winstgevendheid van de campagnes enorm.

Slecht Account Management

Google AdWords Audit - Slecht Account Management

Weinig AdWords specialisten voeren regelmatig optimalisaties door binnen hun AdWords account(s). Helaas geldt dat ook voor de veel marketingbureaus.

Veel accounts zijn verlamd door een gebrek aan aandacht. Door verwaarloosde AdWords-accounts de zorg te geven die ze verdienen, kunnen ze al snel verbeterde resultaten opleveren.

Veelgestelde vragen over onze Google AdWords Audit

Hoeveel kost dit allemaal?

De audit is geheel gratis!

Wie is de eigenaar van het Google AdWords account?

Anders dan bij sommige andere marketing bureaus blijft u altijd eigenaar van het Google AdWords account. Wij vragen alleen toegang tot het account om campagnes voor u te beheren.

Hoe houden we contact?

Na afloop presenteren wij de resultaten in een 1-1 gesprek.

Hoe kan ik de voortgang volgen?

Altijd. U kunt altijd inloggen op uw Google AdWords account. Niets is verborgen.

Wanneer krijg ik de rapportage?

De bevindingen worden gepresenteerd aan het eind van de audit, er is geen schriftelijke rapportage. Wij hebben helaas slechte ervaringen met het geven van een schriftelijke rapportage.

Hoe snel kunnen we beginnen?

Meteen. Bel ons op 050 – 204 2030.

Benieuwd naar de mogelijkheden?

Wij gaan graag met u in gesprek over de mogelijkheden onder het genot van een kop koffie. Geef aan hoe wij u kunnen bereiken en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op zodat wij een gesprek kunnen inplannen.

Download de whitepaper

Vul hieronder je gegevens in en ontvang een email met de PDF.

U bent met succes geabboneerd!